Pengedar Sah Shaklee di Shah Alam, Klang dan Damansara

Assalamualaikum..

Sedikit perkongsian mengenai saya. Saya Norzulsuriatey Binti Yahaya, merupakan isteri kepada Nuzul Khairiel Abdul Rahman dan ibu kepada dua hero, Rayyan Hakimie dan Raiq Iskandar.



Saya merupakan pengedar sah Shaklee sejak Oktober 2013. Bagaimana saya bermula dengan Shaklee? Semenjak melahirkan anak pertama, saya mengamalkan penyusuan ibu sepenuhnya. Alhamdulillah, ketika menyusukan Rayyan Hakimie, saya tidak menghadapi masalah kekurangan susu sehingga saya berputus susu ketika Rayyan berumur satu tahun sembilan bulan. Sewaktu menyusukan Rayyan, saya hanya mengamalkan pemakan makanan sunnah seperti kurma, buah tin dan air zam-zam serta halba. 

Selepas melahirkan Raiq Iskandar, pengeluaran susu agak berkurangan. Semasa dalam tempoh berpantang, saya masih mampu mengamalkan penyusuan sepenuhnya, tetapi tidak dapat menyediakan bekalan susu secukupnya untuk tidak disediakan apabila saya mula bekerja kelak. Pelbagai usaha telah dilakukan, namun masih belum berjaya. Alhamdulillah, selepas diperkenalkan dengan set penyusuan Shaklee, saya mampu meyediakan bekalan susu ibu secukupnya kepada Raiq Iskandar. Sekarang, Raiq Iskandar sudar berumur satu tahun lima bulan dan masih menyusu badan.

   
Saya merupakan pengedar Shaklee bagi kawasan Lembah Klang. terutama kawasan Shah Alam, Setia Alam, Klang dan Damansara. Bagi luar kawasan, penghantaran masih boleh dilakukan melalui pos. Saya boleh dihubungi melalui :
 Facebook : Norzulsuriatey Yahaya



Twitter : Suriatey Yahaya



Anda juga boleh terus membuat pembelian produk Shaklee pilihan anda dengan klik gambar di bawah dan isikan butiran serta pilih produk pilihan anda dengan klik di kotak di sediakan di web berkenaan. Selamat 'BerShopping".

Shopping Online
Shopping Online



No comments:

Post a Comment