Performance Drink Untuk Kecergasan

Performance Drink - Ia pertama kali dihasilkan oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale pada thun 1980-an bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme). Melalui pemerkasaan produk ini, syarikat penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang palig jauh, iaitu sejauh 72batu. Dan rekod itu masih kekal hingga ke hari ini!. Performance drink juga merupakan minuman pertama bagi para atlet US. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara memilih performance drink sebagai minuman mereka. 
Performance Drink Shaklee juga direka khusus untuk para angkasawan NASA. Ia membantu angkasawan untuk lebih brtenaga semasa menjalankan kajian mereka di angkasa lepas. 
Performance Drink Shaklee terbukti hebat! Ujian klinikal membuktikan bahawa rumusan ekslusif  OptiCarb yang suah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali gandamemberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam badanBerbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance Drink mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Kenapa Performance Drink ini Sangat Unik?


Apakah kelebihan Performance Drink?

1. Meningkatkan daya ketahanan tubuh - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot, dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
2. Membekal tenaga dan daya tahan fizikal - mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalamtubuh dan mengimbang metablisme air dalam tubuh.
3. Mencegah penyahhidratan - mengurangkan kehausan, melembapkan kulit, dan kelihatan muda.
4. Mengekalkan paras gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Siapa perlukan Performance Drink?
1. Para atlet
2. Mereka yang berpuasa / mengerjakan hajidan umrah
3. Sebelum dan selepas pembedahan
4. Mereka yang selalu tidur lewat malam / kerja shif
5. Selalu keletihan
6. Mengalami penyahhidratan otot dan kulit
7. Mempunyai masalah vagina yang kering
8. Cirit-birit
9. Tiada selera makan
10. Paras gula dalam darah rendah
11. dll

Sebarang pertanyaan dan pesanan? Hubungi
Nama : Norzulsuriatey Yahaya
SID : 928560
Sms/W.app : 018-3709137
Email : norzulsuriatey.yahaya@yahoo.com.my
FB : norzulsuriatey.yahaya @ CSC VitaHealth Cottage

No comments:

Post a Comment