Kebaikan Minyak Ikan Omega 3

Assalamualaikum...

Semalam, dapat mesej dari Master Hadhatina, bertanyakan satu vitamin Shaklee kesukaan saya. Oh, my.. tak tahu nak jawab apa. Saya dah guna Set Menyusu, Set kurus dan Set Kesuburan. Semua saya suka dan jatuh cinta. Macammana nak pilih salah satu je? 

Okey, saya buat keputusan untuk berkongsi tentang Omega Guard Shaklee hari ini. Kenapa Omega Guard menjadi pilihan di antara pelbagai produk Shaklee yang lain? Omega Guard ini boleh di ambil oleh kanak-kanak seawal umur 1 tahun ke atas, ibu mengandung dan menyusu, lelaki, serta warga emas. OmegaGuard ini boleh diambil oleh semua golongan.


Suami saya adalah agak berisi orangnya, atau lebih dikenali boroi sebenarnya. Sewaktu pulang bercuti bersama keluarga di kampung halaman, suami asyik disindir oleh adiknya mengenai perutnya yang sekarang mengalahkan wanita mengandung 5 bulan. Selain diperli, suami juga di cabar oleh adiknya untuk kuruskan badan sebelum hari raya nanti. Pantang di uji, suami mendaftarkan diri ke Gymnasium tempatnya bekerja. Selain giat ke Gym dan mengikuti kelas senaman khas di Gym, suami juga turut jogging di waktu petang dan bermain futsal bersama rakan-rakan. Selepas seminggu, hasil yang suami dapat tidaklah seperti di harapkan. Saya menyarankan suami mengambil Omega Guard, di samping aktiviti fizikal yang dilakukan. Dalam seminggu, suami beritahu, terdapat perbezaan berat badannya, disamping badannya juga rasa ringan dan bertenaga. Dan suami berjaya dapatkan berat badan yang diingini sebelum Hari Raya menjelma.

Saya juga memberikan Omega Guard kepada anak kedua saya, Raiq Iskandar, yang akan genap umurnya 2 tahun pada bulan April nanti. Sebelum ini, Iskandar menghadapi masalah sukar membuang air besar, walaupun Iskandar sangat suka makan nasi bersama sup dan disertakan sayur. Ianya merupakan perkara biasa untuk melihatnya menangis setiap kali ingin membuang air besar. Semenjak saya memberinya makan Omega Guard, Iskandar sangat senang membuang. Tiada lagi adengan menangis ke toilet. Selain itu, Iskandar juga kelihatan lebih senang dan cepat belajar berbanding abangnya dahulu, dan juga sukar untuk dijangkiti demam.

          

Sebelum ini, ibu mertua selalu menceritakan beliau sering merasa lenguh-lenguh badan dan sakit-sakit sendi terutama ketika musim hujan dan waktu malam. Beliau yang selalu ke hospital untuk membuat pemeriksaan kesihatan dan mendapati paras kolestrol dalam badannya sangat tinggi. Selepas saya memperkenalkan Omega Guard kepada mertua, beliau hairan apabila doktor memberitahu paras kolestrolnya sudah stabil. Sakit-sakit sendi yang selalu dialaminya juga sudah berkurangan.

Ini diantara kebaikan yang dapat di perolehi daripada Omega Guard Shaklee. Sekiranya anda berminat ingin mendapatkan kebaikan daripada Omega Guard ini, anda boleh dapatkannya terus daripada esell dibawah atau hubungi saya.







No comments:

Post a Comment