Set Ibu Menyusu

SET B1 : IBU MENYUSU


Q : Siapa perlu mengambil set ini?
A : Ibu yang menyusukan anak

Q : Bila ibu boleh mula mengambil set ini?

A : Set ini boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin

Q : Tidakkah pengambilan set ini boleh memudaratkan ibu dalam pantang?
A : Tidak. Set ini sebaliknya dapat mempercepatkan pemulihan kesihatan ibu, memberi ibu nutrisi lengkap yang diperlukan badan dan memberi tenaga.


Q : Tidakkah pengambilan set ini boleh memudaratkan anak yang baru lahir?
A : Tidak. Nutrisi yang terkandung dalam set ini memberi ibu keperluan lengkap yang seterusnya dapat dinikmati oleh anak apabila menyusu. Tetapi, bagi anank yang mengalami masalah penyakit kuning, ibu haruslah berhentikan pengambilan Alfalfa Complex buat sementara waktu sehingga penyakit kuning anak reda, bagi mengelakkan sebarang kemungkinan tidak elok berlaku.


Q : Kenapa perlunya pengambilan set ini?
A :  Selain dapat memberi nutrisi lengkap yang diperlukan oleh badan, set ini juga mampu membantu menambahkan pengeluaran susu ibu.

Q : Apakah yang terkandung dalam set ini?

A : a) Vita-Lea - setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang dieksrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Juga membantu si manja membesar dengan baik
      b) B-Complex - mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Selain membantu pembentukan sel-sel darah baru, juga dapat menenangkan ibu dan mencantikkan kulit.
      c) Sustained Release Vita-C - sistem pelepasan berkala dalam menyalurkan vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren setiap jam selama 5jam, mampu menguatkan sistem imum ibu dan anak
      d) Alfalfa Complex - kaya dengan 1001 khasiat, mampu menggalakkan pengeluaran susu ibu serta memekatkannya. Si manja lebih kenyang manakala ibu dapat mempercepatkan pengecutan rahim serta melawaskan sistem pencernaan.

Q : Apakah faedah lain yang boleh diperolehi dari pengambilan set ini?
A : a) Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
     b) Membantu ibu berasa lebih bertenaga
     c) Menguatkan sitem imun ibu dan anak
     d) Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat kepada ibu dan anak
     e) Mengurangkan toksin dan merendahkan kolestrol ibu.

Q : Bagaimana caranya saya ingin mendapatkan set ini?
A : a) Set ini boleh didapati di mana-mana cawangan shaklee (pembelian menggunakan ID 928560, anda layak untuk mendapat harga istimewa)
      b) Boleh sms/whatsapp ke 018-3709137
      c) Boleh email kepada norzulsuriatey.yahaya@yahoo.com.my
      Kami akan poskan ke alamat anda, atau 'COD' sekiranya anda berada dalam kawasan Shah Alam, Klang, Mutiara Damansara dan Kota Damansara.

No comments:

Post a Comment